Stjerneveien 1d, 0779 Oslo, Norway

Vi holder åpent 24/7

ofte stilte spørsmål

FAQ

Hva koster frakt av produktene?

Vi sender varene som A-post, Minipakke eller Servicepakke. Pakken vil enten bli levert i din postkasse eller du vil kunne hente den på ditt nærmeste postkontor.Kostnader forbundet med frakt er NOK 49,-. Twinshop tar forbehold om fortløpende endringer i levering og frakt. Beløpet du belastes i frakt vil til enhver tid komme opp når du kommer til kassen i nettbutikken.

Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Vi aksepterer Visa og MasterCard. Alle betalinger gjøres gjennom et sikkert elektronisk kassasystem levert av NETS/Teller. Merk at beløpet vil bli reservert på din konto fra du foretar din ordre, men ditt kredittkort vil først bli belastet når bestillingen har blitt pakket og sendt.

 

Hva er leveringstiden?

Vi ønsker å levere din bestilling så snart som mulig. Varene vil normalt bli pakket i løpet av 24 timer og mottatt innen 5 virkedager. For å sikre at du ikke opplever noen forsinkelser, vennligst sørg for at alle detaljer (navn, mobilnummer, levering og betalingsadresse) er lagt riktig inn.

Hvordan kan jeg bytte eller returnere varer?

Du har 14 dagers angrefrist på produktene du kjøper i nettbutikken. Dersom du angrer på kjøpet innen 14 dager, kan du sende varen tilbake, og vi vil refundere beløpet du har betalt for varene. Produktet må returneres i den stand det ble mottatt. Produktet skal ikke brukes/testes. Kjøperen må selv betale returporto. Ved retur eller bytte av produkter kan du bruke følgende adresse:

Twinsisters Agency AS, Stjerneveien 1d, 0779 Oslo

Husk å legge ved en beskrivelse på mottatt angreskjema dersom du ønsker å bytte produktet til en annen størrelse eller farge, eller om du ønsker å returnere produktet mot refusjon/få pengene tilbake.

Merk: Det er viktig for oss at du er fornøyd. Ved reklamasjoner – produksjonsfeil eller feil i sømmene, ødelagte glidelåser o.l., kan du kontakte oss på: astrid@twinshop.no eller kjersti@twinshop.no
Vi vil da sende deg en returseddel slik at du vil slippe å betale fraktkostnad for retur av reklamasjoner. Dersom du har fått feil vare eller har mottatt en vare med produksjonsfeil, sender vi deg en ny vare gratis.

Holdes min personlige informasjon privat?

Du kan være trygg på at din personlige informasjon blir holdt privat og konfidensiell, og vil ikke på noe tidspunkt bli delt med en tredjepart.

Trenger jeg å opprette en konto for å legge inn en bestilling?

Du kan handle på Twinshop uten å opprette en konto, men registrerer du deg hos oss vil du ha følgende fordeler:

  • Spore dine bestillinger og se tidligere kjøp.
  • Lagre adressen din slik at du kan handle enda raskere neste gang du handler hos oss.
Hvordan fungerer tilbud/kampanjer?

Alle tilbud gjelder så lenge varen er på lager, eller er gyldig frem til og med den endelige datoen som er satt for et spesialtilbud/kampanje.

Hvordan og hvor legger jeg inn min rabattkode?
 

Ved å skrive inn koden skal rabatten din bli synlig og beløpet i handlekurven justeres automatisk. Etter at du har lagt inn din rabattkode fortsetter du til utsjekk.

Send oss mail